Penang avatar secret garden

Taman Rahsia Avatar Penang.



Taman Rahsia Avatar atau Penang Avatar Secret Garden adalah taman tema terbaru yang terletak di pusat bandar Georgetown, Pulau Pinang, Malaysia. Taman ini adalah sebuah destinasi pelancongan popular di kalangan penduduk tempatan dan pelancong dari luar negeri.

Taman ini menawarkan pengalaman yang menakjubkan kepada pengunjung dengan pelbagai bentuk lampu LED berwarna-warni dan seni ukir pada dinding taman yang berwarna-warni, dengan gaya seni bina yang unik, membuat taman ini menjadi tempat yang cantik dan menarik.

Selain dari itu, taman ini juga mempunyai air terjun buatan, taman flora dan fauna, serta taman bermain untuk kanak-kanak. Ada juga kios makanan dan kedai cenderamata yang dijual di dalam taman untuk memenuhi keperluan pengunjung.

Walaupun taman ini baru dibuka pada tahun 2017, ia telah menjadi salah satu tarikan pelancongan yang popular di Pulau Pinang. Terletak di persimpangan Jalan Burma dan Jalan Macalister, taman ini mudah diakses oleh pengunjung dengan kereta atau bas.

Secara keseluruhan, Penang Avatar Secret Garden adalah satu tarikan pelancongan yang menarik di Pulau Pinang, dengan suasana yang cantik dan menakjubkan yang pasti akan memikat pengunjung.


Post a Comment

0 Comments